Påskhelg del 2

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mej men fram tills tidig kväll var den bra!
Började där jag avslutade tillfixandet av utemöblerna igår, slipa klart för att börja grunda resten första gången. Både bord och stolar har fått sig en första omgång.

Mitt i målningen fick jag för mej att jag skulle ringa Kinna, bestämde kaffeträff i torpet några timmar senare. Väl i bilen på väg till henne började jag nysa som sjutton, fortsatte hos henne och nu är jag störtförkyld! Bara sådär! Hatar det och vägrar det. Har verkligen inte tid att vara sjuk, har ju utemöbler att måla klart. För att inte tala om ett jobb att sköta och hundar att aktivera.
Grävt ner mej i soffan ikväll för att jobba på piggheten tills imorrn!

Bilder på utemöblerna före och (typ) efter
WP_20140421_001

WP_20140421_002 (1)

WP_20140421_007

WP_20140421_008

Bonusbild på nyfikna grannar

WP_20140421_006 (1)

Detta inlägg publicerades i Hem. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar